משקל תקין,?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/08/2008 | 22:25 | מאת: בתאל1
שלום שמי בתאל, בת 15 מטר 1.65 שוקלת 49 רציתי לדעת האם אני נמצאת במשקל תקין? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
10/08/2008 | 23:14 | מאת: נעמה רון
היי בת אל משקל נמצא מתחת לטווח התקין. אני ממליצה לפנות לדיאטנית לבירור. בברכה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי
10/08/2008 | 23:54 | מאת: בתאל1
איך זה יכול להיות?
11/08/2008 | 21:23 | מאת: נעמה רון
היי בתאל כנראה שיש בעיה עם דימוי גוף שוב אני ממליצה לפנות לדיאטנית לקבלת ייעוץ בברכה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי