שומנים בדם
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שמי שרה אלנקוה . בת 36 אם ל 2. בבדיקת דם יתגלתה תוצאה גבוה של triglcerides 428 ביחס של 10.0 -150.0 . מבקשת לדעת כיצד ניתן להוריד את הרמה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרה: טריגליצרידים הינם שומנים בדם אשר מופקים בעיקר מפחמימיות/סוכרים. הדרך הטובה ביותר להפחית את הרמת שלהם היא לשמור על משקל תקין ולבצע דיאטה מאוזנת מועשרת בסיבים תזונתיים,על בסיס קמח מלא/חיטה מלאה, הגבלת פירות, וכמובן ללא סוכר פשוט. לעיתים נדרש גם טיפול תרופתי. את יכולה להרשם למערכת ה"דיאטה און ליין של שיטת ד"ר לוי" ( אייקון ירוק בעמוד למעלה ) הדיאטנית שלנו תתאים לך תפריט מתאים ותוכלי לבצע מעקב צמוד ללא תשלום. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי