אז מדוע אין ירידה?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני עושה בדיוק כך,אוכלת 1200 ק',מפזרת לאורך היום ומתאמנת ובכל אופן אין שום ירידה במשקל. מה לעשות? ומה עם הקערת מרק הגדולה ?לכלול או לא בספירת הקלוריות? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
היי נעמה ירקות לא נכללים בספירה הקלורית כלומר ניתן לאכול אותם חופשי!!! חשוב שתתמידי ולא תתיאשי הרבה פעמיים יש שלב של תקיעות בדיאטה. בהצלחה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי