השמנת יתר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/06/2007 | 10:28 | מאת: נוגה
בת 60 סובלת מכולסטרול גבוה ואולקוס שוקלת 95 ק"ג גובה 165 ס"מ..איזו דיאטה מתאימה למצבי? הערה: ניסיתי דיאטות רבות ללא הצלחה, האוכל הוא עבורי התמכרות.
לקריאה נוספת והעמקה
14/06/2007 | 18:05 | מאת: מוניקה קרן
שלום רב, עלייך לעשות שינוי באורח חייך. השינוי צריך לכלול הסתכלות שונה על האוכל, לכן לדעתי תפיקי תועלת רבה מטיפול קוגנטיבי והתנהגותי כבסיס לכל שינוי שתעשי בתפריט שלך. בנוסף עלייך לרדת במשקל, ולאכול תפריט דל שומן רווי וכולסטרול. יש לנו ניסיון רב בטיפול המשולב הנ"ל במרפאתנו. את מוזמנת לבקר באתרובמידה ותרצי תוכלי להגיע לפגישת יעוץ חינם. www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן