דגני בוקר( :
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/08/2008 | 10:39 | מאת: דליה
שלום, רציתי לדעת מה עדיף כדי לשמור על המשקל. דגני בוקר פיבר 1 של נסטלה שהם ללא סוכר או פיטנס שהם עם סוכר אך פחות קלוריות מהפיבר 1.. מה עדיף יותר קלוריות ושומן או יותתר סוכרים? תודה, דליה
05/08/2008 | 15:03 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום : מה שקובע זהו גודל המנה. תמיד עדיף פחות סוכר אך שני המוצרים יספקו לך מנה של פחמימה לארוחה. בברכה דר' מצקין