לרזות 15 קילו
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום , אני בת 17 ואני שוקלת 70 על 1.60 בעוד שלושה חודשים יש לי אירוע גדול מאוד ואני רוצה להרזות 15 קילו . אוכל לקבל תפרט שממנו אוכל להרזות בנוסף שילוב של הליכה שעה בכל יום ? אשמח לקבל טיפים ועצות. תודה
בקשר לדיאטה אני גם וקלת הרבה וניסיתי לאכול כל יום ירקות(סלט) + 12 שקדים או אגוזים בוקר צ,ערב ובמקביל 2 פרכיות אורז מלווים במריחת טחינה עליהם זה עזר זה בריא וזה טוב בהצלחה המתמידה
יש בתפריט הזה אולי 300-350 קלוריות ליום. אי אפשר לחיות על תפריט כזה לאורך תקופה, ובטח לא שלושה חודשים. הגוף צריך תזונה מאוזנת, ואם לא תשמרי עליה בגיל ההתבגרות את עשויה לפגוע בהתפתחות שלך. רצוי מאוד שתפני לתזונאית, שתרכיב לך תפריט בריא, שלא יפגע בהתפתחות שלך. חוץ מזה, לפי הנתונים שמסרת, נראה לי שאת רוצה לרדת יותר ממה שאת צריכה באמת.
היי אם את באת רצינית לגבי הדיאטה אז דיאטת אטקינס היא מאד טובה להורדה במשקל נכון שאנשי מקצוע לא ממליצים מכיוון שאת לא מקבלת את כל אבות המזון אבל אם תעשי זאת לתקופה קצרה את תהי בסדר! בנוסף הירידה היא מהירה והדיאטה מאפשרת לך לאכול הרבה ממאכלים מסויימים-תקראי על זה באינטרנט אני עשיתי את כל הדיאטות בעולם ועם הדיטה הזאת שקלתי חמישים אני מטר שישים ושבע ואני אכלתי מלא בכל שעה שרציתי !שוב אני לא רופאה וגם הרופאים פה הם בגדר המלצה !את מאד צעירה לכן לא הייתי ממלציה להכנס לכל עיניין הדיאטות כי אין לזה סוף שיהיה בהצלחה
שלום לך, איני נוהגת לתת תפריטים במסגרת פורום זה. אם את מעוניינת, ישנה אפשרות להרשם לדיאטה און ליין (לינק בראש העמוד). שם לאחר הכנסת פרטייך האישיים, יותאם לך תפריט ע"י דיאטנית וזתכי למעקב והדרכה לירידה במשקל. ההרשמה היא חינם לחודש הראשון. בברכה מוניקה קרן
שלום, קוראים לי שי ואני מהמרכז לתזונה נכונה, את מוזמנת לשלוח לי למייל [email protected] שם,גיל,טלפון וכמה אתה רוצה להוריד ונציג ייצור איתך קשר בהקדם. (בשלושה חודשים 15 ק"ג זה אפשרי ביותר) שבוע טוב שי