סוג הפעילות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/07/2008 | 17:46 | מאת: חסויה
רציתי לשאול האם כל סוגי הפעילות יכולים להניב את אותה תוצאה וכן רציתי לדעת לגבי ריקוד האם אני יכולה להחשיב את זה כפיעלות במקום הליכה אם אני עוסקת בריקוד כמה שעות הכי פחות שעה וחצי שעתיים בד"כ יותר מה יותר עדיף הליכה או ריקוד או שזה תלוי בזמן.
לקריאה נוספת והעמקה
22/07/2008 | 06:58 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, באופן גס מחלקים את סוגי הפעילות לפעילות אירובית, המעלים לאורך זמן את הדופק ועובדת על קבוצות שרירים גדולות ובכך תורמת לשריפת קלוריות מוגברת. לתחום זה נכנסים ההליכה, ריצה, שחייה, ריקוד, רכיבה על אופניים ואחרים. התחום השני הוא הפעילות האנאירובית שעוסקת בפיתוח קבוצות שרירים קטנות יותר, היא נמשכת פרק זמן קצר יותר, ובד"כ עוסקים בה מספר מועט של פעמים בשבוע (אפשר 2-3) באימונים בחדרי כושר או בשיעורי עיצוב וכד'. הריקוד הוא פעילות אירובית מצוינת. היא מפעילה קבוצות שרירים בגוף. לגבי היעילות: זה תלוי בעצימות שבה את רוקדת, האם את מעלה את הדופק לרמה הרצויה, לכמה זמן וכו'. נישמע שאת נהנית מזה, שזה חשוב מאוד. אז המשיכי. כדאי לבצע פעילות גופנית ברוב ימות השבוע, כלומר לפחות 3-4 פעמים. ניתן לשלב מספר תחומים. בברכה מוניקה קרן