המשקל הרצוי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/07/2008 | 17:27 | מאת: חסוי
שלום זאת שוב אני שאלת אותי בת כמה אני אז אני בת 22 ולמקרה שאינך זוכרת את ההודעה שלי הגובה שלי הוא מטר 52 ושאלתי כמה עלי לשקול בדיוק לא פחות ולא הרבה מידיי אשמח לתשובה.
22/07/2008 | 06:53 | מאת: מוניקה קרן
טווח המשקל התקין עבורך הוא 43-57 ק"ג. כפי שאת מבינה זהו טווח רחב מאוד, כי המשקל האופטימלי עבור כל אחד ניקבע גם עפ"י מבנה גוף, נטייה וכו'. בברכה מוניקה קרן