בוקר טוב לכולם..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
טוב. אני כבר בדיאטה מ17.5 וירדתי כ8 קילוגרם אבל היכן נעלם לו המחזור זה לא ברור לי? יכול להיות בגלל הירידה?עוד שאלה קטנה בני בן ה14 שמנמן הוא שוקל 65 בגובה של 165 עליו לרדת במשקל ,השאלה אם הוא יכול לעשות דיאטה קלה או דרסטית?כמובן שהוא רוצה לעשות מה שאני עושה..שזה ספורט הליכה כל יום ואכילה מינימלית..תודה מראש על תשובתכם..ויום נעים..
שלום, לפי הודעתך אני מבינה שירדת 8 ק"ג תוך 3 שבועות. זהו קצב ירידה מאוד מהיר. כנראה שאת ממעטת באכילה וצורכת כמות קטנה ביותר של קלוריות. דיאטה קיצונית ומשקל נמוך יכולים לגרום להעלמות הווסת. איני יודעת מה משקלך, אך פרק זמן של 3 שבועות נראה לי קצר מכדי שזו תהיה הסיבה. עלייך לפנות לרופא המטפל שלך לבדיקה. בנך נמצא בעודף משקל קל. אם ברצונו לרזות עליו לעשות תפריט מאוזן יחד עם פעילות גופנית סדירה. הוא יכול להצטרף אליך לצעידה יומיומית, אך בשום פנים ואופן לא לאכול את התפריט שלך! הוא בגיל ההתבגרות, שבו מתרחשים תהליכי גדילה והתפתחות מואצים והתפריט היומי שאוכל צריך לספק את כל רכיבי התזונה החיוניים. מומלץ מאוד לפנות לדיאטנית להתאמת תפריט אישי. בברכה מוניקה קרן