שאלה בקשר למשקל רצוי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/07/2008 | 07:30 | מאת: סיון
בת 40,גובה 167 ס"מ,מבנה גוף בינוני בחלק העליון ורחב בחלק התחתון,שוקלת 80 ק"ג מהו המשקל הרצוי עבורי,בברכה, סיון
18/07/2008 | 07:30 | מאת: מוניקה קרן
שלום סיון, משקל מתאים ניתן לקבוע עפ"י טבלאות ונוסחאות, יחד עם זאת זה משהו שהוא גם מאוד אישי. האם יש משקל ששקלת בעבר שאת רוצה לחזור אליו? באיזה משקל נראה לך שתרגישי טוב עם עצמך? מבחינה בריאותי, ירידה של 10% מהמשקל ההתחלתי היא מצוינת, כלומר כ-72 ק"ג. מבחינת "הטבלה", עלייך להגיע למשקל של 69 ק"ג ומטה. בברכה מוניקה קרן