משקל לאחר הריון (שנה וחצי)
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם משקלי הוא תקין? גובהי 1.69 ומשקל 57 כולם אומרים שאני רזה, אך אני תמיד מרגישה שאני צריכה ורוצה להיות חטובה כמו פעם...
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לילך, את אכן רזה. הגוף עובר שינויים בעקבות הריון ולידה (וגם הנקה). גם אם חזרת למשקלך שלפני ההריון, יכול להיות שמבנה הגוף הוא בכל זאת שונה. פעילות גופנית כחלק משיגרת היום יכולה לשפר את המצב מאוד, ע"י העלאת מסת השריר וחיטוב. כמו כן, היא תורמת להרגשה טובה ומשפרת את הבריאות הכללית. אין צורך לרדת במשקל. בברכה מוניקה קרן