אם אוכלים ביום 4 אלף קלוריות אז עולים חצי קילו?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/07/2008 | 07:27 | מאת: ..
ההיתי באירוע,ואכלתי מוגזם .
13/07/2008 | 07:18 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, אם אוכלים ב-3500 קלוריות יותר ממה שהגוף מוציא עולים בחצי ק"ג שומן. אכילה בארוע בד"כ לא גורם נזק עד כדי כך רציני. בכל מקרה אין צורך להבהל. תאכלי בצורה מתונה ורגילה בימים הקרובים והכל יחזור על מקומו. בברכה מוניקה קרן