שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/07/2008 | 16:35 | מאת: שירי
שלום, הייתי רוצה לדעת בערך כמה קלוריות אני צורכת ביום, אז ככה בבוקר אני שותה קפה בלי סוכר בערך ב5 אחה"צ אני אוכלת שתי פרוסות לחם מלא עם כשתי כפות של טחינה גולמית, ואז בלילה אחרי שתיים עשרה אני אוכלת משהו יותר גדול כמו למשל חזה עוף צלוי עם סלט ירקות בלי רוטב, או כריך עם חביתה או בכל אופן משהו בסגנון...... אני לא אומרת שהרגלי האכילה שלי נוכונים, סתם הייתי רוצה לדעת בערך כמה קלוריות אני צורכת ואם זה מספיק, אני בת 23 1.60 ושוקלת 49 קילו. תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
08/07/2008 | 16:44 | מאת: מוניקה קרן
שלום שירי, את צורכת בערך 600 קלוריות ליום, שזה מעט מאוד. עלייך לאכול יותר, לפחות 1300 קלוריות. בברכה מוניקה קרן