ממתיקים מלאכותיים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
רציתי לדעת האם יש סכנה בצריכה של ממתיקים מלאכותיים כגון:סוכרזית האם יש סכנה גדולה יותר בצריכה יומיומית או לעיתים קרובות לעומת צריכה לעיתים רחוקות וכן האם ממתיק מן הסוג שציינתי יכול לגרום לבעיות כלשהן אם הצורך אותם הוא בן אדם שלא חולי סכרת ושאלה אחרונה האם לחולי אנמיה צריכת ממתיק זה עלולה להזיק אשמח להענות!
שלום לך, ממתיקים מלאכותיים ככלל נחשבים לבטוחים לשימוש במסגרת הגבלות לכמות בד"כ ביחס למשקל גוף. על רוב המוצרים שמכילים ממתיקים מלאכותיים ישנו סימון המציין את הגבול העליון לשימוש (בד"כ הכמויות הן בטוחות, ואפשר לצרוך המון לפני שמגיעים לתקרה). השימוש מתאים לכל האנשים, הן סוכרתיים והן בריאים. אין קשר בין אנמיה וצריכת ממתיקים מלאכותיים. האוכלוסיה היחידה שמוגבלת, היא נשים הרות, להן לא מומלץ השימוש בסכרין (סוכרזית). אני אישית מגבילה שימוש אצל נשים הרות גם בממתיקים מלאכותיים אחרים. בברכה מוניקה קרן