האם אני במשקל תקין ?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 14 וחצי 1.66 שוקלת 56.5 .. האם אני צריכה לרדת במשקל ?
שלום ליטל, את במשקל מצוין. אין צורך לרזות. חשוב תמיד להקפיד על תזונה בריאה ולשלב פעילות גופנית כחלק מאורח החיים. בברכה מוניקה קרן