.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/07/2008 | 02:23 | מאת: .
באיזה פרוסת לחם יש את הכי הרבה גרם פחממות? שיפון,קמח מלא,חיטה מלאה,ושל איזה חברה אני רוהצ כמה שיותר פחממות בפרוסה אשמח אם תעזרי לי,(לא קל) ובבחירה שלך תגידי גם כמה קלורית לפפרוסה
לקריאה נוספת והעמקה
07/07/2008 | 12:53 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, כל פרוסת לחם, תלוי בעוביה מכילה כ-75 קלוריות וכ-15 גרם פחמימות. דווקא פרוסת לחם לבן מכילה קצת יותר פחמימות, בערך 15.5, לעומת 14.5 גרם בלחמים המלאים למיניהם, בגלל שהיא מעובדת יותר ומכילה פחות סיבים תזונתיים. לאיזה צורך את/ה שואל/ת? בברכה מוניקה קרן