במצב קשה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני כבר בדיכאון קשה לא רק שלא יורדת גם עולה כל הזמן לא מרגישה טוב ושונאת את עצמי אני בת 39 אם ל-3 ילדים וכל סביבתי סובלת מהשמנתי מה עושים? הרמתי ידיים
לקריאה נוספת והעמקה
ציפי, חסרים נתונים של גובה ומשקל. עדי
שלום ציפי, אני מבינה שאת במצוקה וזקוקה לעזרה. קודם כל, קחי אוויר. אולי את דורשת מעצמך יותר מדי. נסי לקחת על עצמך משימות קטנות, כל כמה ימים, במקום מטלות כמו דיאטה, הרזייה ומשקל יעד. תפני לעזרה, אל תמשיכי לבד. מצאי מסגרת שתתאים לך לצורך הפרויקט של ההרזיה. קבוצת תמיכה או יעוץ פרטני. כך שיהיה לך גב שגם ייעץ לך וגם יעזור לך ברגעייך הקשים. אצלנו במרפאה אנ משלבים בין טיפול תזונתי, טיפול התנהגותי קוגנטיבי תוך ליווי רפואי. את מוזמנת לגלוש באתר ולהתרשם www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן