כדורי הרזיה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/06/2008 | 09:54 | מאת: לי
שלום אני בת 40 בריאה בד"כ . האם ניתן לשלב רדוקטיל עם קסניקל?
לקריאה נוספת והעמקה
23/06/2008 | 13:57 | מאת: adi
שלום לי. אני נגד כדורי הרזייה. עדי
27/06/2008 | 12:50 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לי מותר לקחת רדוקטיל וקסניקל יחד אך השילוב לא תורם לירידה במשקל יותר מאשר כל תרופה בנפרד. חלק מהמטופלים שלנו משלבים על מנת להקל על תופעות הלואי, הרדוקטיל עלול לגרום לעצירות והקסניקל לשלשול ולכן מהבחינה הזו השילוב יכול להיות יעיל. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי