עצירות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני כרגע בהריון בשלב ממש התחלתי ויש לי עצירות במשך חודש ימים מה ניתן לעשות כדי לרכך את היציאות שלי? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שושי, ראשית, אם את לוקחת תוסף ברזל - החליפי את הסוג. שנית, הקפידי לשתות הרבה מים, לפחות 12 כוסות ליום. הימנעי משתייה מוגזת. הקפידי על תזונה רבת סיבים תזונתיים שמקורם: בירקות ופירות עם קליפה, דגנים מלאים, קטניות (בזהירות, כי עלול לעשות גזים). הוסיפי לתפריט היומי יוגורט אקטיביה, 1-2 ליום. פעילות גופנית עוזרת. אם אינך מורגלת לעסוק בפעילות גופנית, צעדה של כ-30 דקות ביום בקצב מתון היא טובה. ידעי את הרופאה שלך והמשיכי יעוץ אצל דיאטנית. בברכה מוניקה קרן