שמנה ונואשת..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/05/2007 | 19:08 | מאת: שמנה ונואשת....
היי, אני בחורה בת 27 שמנה , לאחרונה התחלתי דיאטה מסודרת עם דיאטן פרטי אך עדיין אני לא יורדת במשקל !!! בכל הדיאטות שעשיתי בעבר ירדתי בקלות וכאן אני אוכלת 1/4 מהכמות שהייתי אוכלת בכל דיאטה אחרת והתחלתי לבצע פעילות גופנית והירידה היא ממש ממש איטית. באחוזי השומן ירדתי בצורה מאוד משמעותית 3.5% בשבוע !! אך במשקל ירדתי רק 700 גרם בשבוע .. איך זה ייתכן? אפילו הדיאטן היה בהלם... האם יש קשר לאיחור רציני במחזור (לא הריון ) לזה שאני לא יורדת ? או שמישהו יודע אולי איזה סיבה אחרת יכולה להיות.. אודה לעזרתכם...
לקריאה נוספת והעמקה
29/05/2007 | 22:58 | מאת: מוניקה קרן
כנראה שהתשובה טמונה בפעילות הגופנית. אם התחלת תכנית אינטנסיבית של פעילות גופנית, סביר שבנית רקמת שריר. זו רקמה בעלת מסה. במקביל רוקנת מאגרי שומן. המשקל עליו נשקלים אינם מבחין בהבדל בין הרקמות, אך מד אחוזי שומן דווקא כן ולכן הירידה באחוזי השומן. סה"כ את צריכה להיות מרוצה. ירידה של 1/2-1 ק"ג בשבוע היא הירידה הבריאה. המשיכי בתכנית והיי סבלנית. בברכה מוניקה קרן
30/05/2007 | 14:20 | מאת: osher
למיטב ידיעתי יש קשר בין מחזור להשמנה מדובר בהורמונים שגורמים לעיקוב המחזור וכך גם להאטת תהליך השריפת שומנים וכתוצאה מזה משמינים יותר והשמנה היא גם גורם לדבר הזה לקרות