האם אני צריכה דיאטה?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/06/2008 | 19:22 | מאת: ע'
שלום! שמי ע' אני בת 17 גובהי 1.66 משקלי 60 ק"ג רציתי לדעת האם אני צריכה לעשות דיאטה או לשמור ולאכול נכון בתודה ויום טוב
לקריאה נוספת והעמקה
19/06/2008 | 16:38 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, את במשקל טוב ביחס לגובה ולגיל. שמירה על תזונה בריאה היא חשובה מאוד לצורך שמירה על המשקל, הרגלי חיים טובים ובריאות. בברכה מוניקה קרן