תפריט מתאים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/06/2008 | 11:32 | מאת: ר
שלום רב, אני בת 36, אמא לשני ילדים, צמחונית. קיבה רגישה ובקע סרעפתי. גובהי כ1.68, משקלי כ- 70 ק"ג. סובלת מנפיחות וגזים מרובים, גם ללא קשר לאוכל. תחושת רעב לאורך כל היום ואכילה בלתי נשלטת, ללא תחושת שובע של פירות, ירקות, ואפלים, שוקולדים ועוגות. (אוכלת עד שנגמר...) מכורה לתפוחי אדמה, בכל צורת בישול שהיא.... לא לוקחת תוספי מזון או תחליפי בשר. B12 נמוך אבל בתוך הנורמה. אשמח לקבל המלצה לתפריט שיעזור לי גם להרגיש יותר טוב, גם להוריד 2-3 ק"ג וגם להרגיש פחות רעבה. תודה ענקית.
לקריאה נוספת והעמקה
17/06/2008 | 18:59 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, באופן כללי איני נוהגת לתת תפריטים במסגרת הפורום. את סובלת ממספר בעיות המלווים בחוסר נוחות. אני ממליצה על יעוץ פרטני אצל דיאטנית להתאמת תפריט אישי וקבלת הנחיות שיקלו על חוסר הנוחות ובעיות העיכול ובמקביל יפתרו את הבעיות האחרות שציינת. כדאי לקחת בחשבון ששינוי הרגלי אכילה הוא תהליך וקל הרבה יותר לעבור אותו תוך ליווי מקצועי מתאים. בחרי את המסגרת המתאימה לך: את יכולה לקבל הפניה מרופא המשפחה לדיאטנית בקופ"ח או לפנות למסגרת פרטית. בברכה מוניקה קרן
18/06/2008 | 00:37 | מאת: no diet man
הרעב שלך הוא לא רעב פיזי בבטן, יש לך רעב ריגשי(שיעמום,לחץ,פחד,מתח,עצב וכו) ובמקום לתת לו מענה הולם את אוכלת. הגוף שלך יודע בדיוק כמה אוכל הוא צריך ומתי בדיוק והוא גם מעביר לך את האינפורמציה הזו כל יום כל הזמן. כל מה שאת צריכה לעשות זה להיות קשובה לו ולספק את הצרכים שלו. דיאטה לא תפתור את הבעיה אלא רק תחמיר אותה ותתסכל אותך יותר. תלמדי להכיר את הגוף שלך, זה כל הסיפור.