בהמשך לתגובת הד"ר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם ישנה אפשרות של בדיקות כל שהן שעליי לעשות מאחר ואת החצוצרות השאירו וגם את השחלות.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, כאמור את צריכה לבקר אצל דיאטנית שתיקח ממך אנמנזה מפורטת לגבי הפרטים שציינתי, הקשורים באורח החיים והאכילה ולהחליט על טיפול אפשרי. בברכה מוניקה קרן