תעלומת שומן בבטן - דחוף!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/06/2008 | 22:47 | מאת: עידן
יש לי תעלומה שאני לא מצליח לפתור: הגובה שלי הוא 180 ס"מ, המשקל 63 ק"ג, אחוז השומן בגוף 6% (מדדו לי עם מכשירים מקצועיים) ואני מבצע פעילות אירובית די אינטנסיבית 4 פעמים בשבוע והתעמלות כל יום. אני אוכל רק מזון טבעי וצורך פחות קלוריות ממה שאני מוציא. כיצד זה ייתכן אם כן שיש לי חגורת שומן די עבה מסביב לבטן ואני לא מצליח להוריד אותה? קראתי בכמה מקומות שתרגילי בטן לא עוזרים כיוון שהגוף מחליט בעצמו מאיפה הוא לוקח את השומן. בנוסף, אחוז השומן שלי הוא מתחת לנורמלי. איך אני פותר את התעלומה? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
16/06/2008 | 11:10 | מאת: מוניקה קרן
שלום עידן, אכן זו תעלומה. אין לי תשובה טובה מלבד האפשרות שזה עניין של מבנה גוף... בברכה מוניקה קרן