יש לי בעיה?.. או שהכל בסדר אצלי?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/06/2008 | 09:05 | מאת: רקדנית18
שלום, מתחילת השנה (או שלפני אפילו סביר להניח..) אני מנסה לרזות. בתחילת השנה ירדתי מאכילה של קצת יותר מ-1000 קל' ל-700 קל' ורזיתי איזה 3 קילו ואח"כ העלתי 2, אח"כ עשיתי עוד דיאטה של לא מעט זמן עם פחות מ-500 קל', היום ימים שאכלתי איזה 300 ורזיתי אבל ממש מעט, וזה התבטא יותר בהיקפים ופחות במשקל. היום התעוררתי קצת בבהלה כשחשבתי על זה שלא הגיוני המצב שאני נמצאת בו. אני אוכלת אך ורק לפי הרעב שלי ויוצא לי כל יום כ-600 קל' לפעמים יותר ולפעמים פחות. אני לא מרזה בכלל! המשקל שלי קבוע כבר לפחות כמה חודשים. ואני רוצה לרזות. בנוסף אני פוחדת בגלל כתבה שקראתי אתמול שאם עושים דיאטה חריפה נפסק המחזור או שנחלש. יש לי כל חודש כ-3/4 ימים, זה נחשב תקין או שיש לי בעיה? אני לא אנורקסית... שוקלת 49 וגובהי 1.54, בסה"כ ממש רוצה לרזות, להגיע ל-45 וזהו :) אני אלך בקרוב לרופאת משפחה לבדיקות אבל בינתיים אם תאמרו לי אם יש לי בעיה שצריכה להדאיג אותי זה יעזור לי. ואם יש לכם עיצות איך לרזות (במקרה שלי זה רק ספורט נכון?). תודה, רקדנית בת 18
לקריאה נוספת והעמקה
16/06/2008 | 07:12 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, את אמנם במשקל תקין ביחס לגובה ולגיל, אך אי אפשר לאמר שהרגלי האכילה שלך הם בריאים. את מרעיבה את הגוף שלך באופן תמידי, במיוחד לאור גילך והעובדה שאת רוקדת. אני ממליצה שבנוסף לרופאת המשפחה תבקשי הפניה גם לדיאטנית, שתעשה קצת סדר בהרגלי האכילה שלך לפני שתגרמי לעצמך נזק רציני ותמידי. בברכה מוניקה קרן
16/06/2008 | 19:41 | מאת: רקדנית
שלום ותודה על תגובתך. אמרו לי כבר שאני מרעיבה את עצמי וגם את אומרת את זה. אבל אני לא מרגישה רעבה! כל פעם שאני רעבה אני אוכלת! איך זה הגיוני? אולי בגלל שאני אוכלת דברים עם מעט קל'? או, יכול להיות שפשוט יש אנשים שפחות רעבים?, אני באמת לא חושבת נגיד שאם יגידו לי לאכול פי שתיים ממה שאני אוכלת היום (ואני מודעת לזה שאני צריכה לאכול יותר..) אני לא חושבת שאני בכלל אצליח לאכול כל כך הרבה... כך שאם אני אלך לדיאטנית והיא תיתן לי תפריט מסודר של יותר מ-1200 קל' אני בטוחה שאני לא אוכל לפיו.