שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, לפני כשבע שנים, בגיל 22, עליתי ממשקל 53 למשקל 83 בתקופה של כחצי שנה. מאז ירדתי 17 קילו ועליתי ל88. עתה אני רוצה לרדת במשקל, אך הפחד הגדול שלי הוא שמכיוון שנשארתי במשקל גבה זמן רב כשארזה העור ישאר רפויי. רציתי לדעת האם יש דרך בה ניתן להימנע מעור רפויי? תזונה או תרגילים מיוחדים? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רוית, ירידה הדרגתית בקצב מתון במשקל מונעת את ריפיון העור. לרוב הריפיון הוא זמני. כדאי לאמץ תכנית הרזיה בריאה שתביא לשינוי אורח החיים ותימנע את הקפיצות במשקל, שאינן תורמות לעור ובריאותך הכללית. בברכה מוניקה קרן