נפיחות בבטן וירידה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, שמי איריס אני בת 38 גובה 1.59 שוקלת 61- 60 ק"ג . שנים אני עושה דיאטות ופעילות גופנית יורדת בין 2-3 ק"ג וביום אחד אני אוכלת מעט יותר מיד מעלה והבטן מתנפחת מאוד . המאבק האין סופי הזה מתחיל לייאש אותי האם יש דרך למנוע את הנפיחות שמאוד מפריעה לי . תודה .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום איריס, לדעתי מדובר על 2 סוגיות נפרדות. השמנה/ הרזיה מול קשיי עיכול/ נפיחות בבטן. כנראה שיש שוני בסוגי המזונות שאת אוכלת בזמן שאת "אוכלת יותר מדי" וכנראה בכמות המזון שגורמת לך לתחושת חוסר הנוחות. כדאי לפנות לדיאטנית לבחינת הנושאים לעומק. מצד אחד להביא אותך לירידה במשקל שתשאר תמידית ומצד שני לבחון מה גורם לבעיות העיכול ולהחליט להימנע מאותו מזון. בברכה מוניקה קרן