שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/06/2008 | 15:32 | מאת: חסויה
אני בת 15 סובלת מהפרעות אכילה קרוב לשנתיים. החלטתי לאכול רגיל. השאלה שלי היא האם אפילו כשאני אוכלת בריא עד שאני שבעה והערך הקלורי נמוך פחות מ1000 אני פוגעת בעצמי? (אני לא אוכלת נמוך בכוונה, זה מה שיוצא.) הרי אדם רגיל אוכל עד שהוא שבע, בלי לספור קלוריות. (התפריט שלי הוא כזה: בבקר ב10 כריך של לחם/לחמניה/פיתה + גבינה/קוטג'/טונה/חביתה + ירקות לפעמים מעדן ביניים ב1:תפוח או כל פרי אחר בצהרים ב4 שניצל עוף או תירס/ספגטי/אורז/כריך/פסטרמה/תפו"א וביצה וכו' + סלט/חומוס ועוד ביניים:לפעמים מנשנשת עוגיה או משהו בערב ב7:קורנפלקס וחלב או מעדן לפעמים פה ושם מתוקים, גלידות או עוגיות וכו') תודה מראש.
15/06/2008 | 13:22 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, את פוגעת בעצמך באוכלך 1000 קלוריות ופחות. הסיבה היא שהגוף שלך צריך יותר קלוריות (מה משקלך?). אם את סובלת מהפרעת אכילה זמן ממושך, יש פגיעה בתחושת השובע והרעב שלך ולכן לא ממש ניתן לשסמוך עליהם בשלב זה כדי להחליט האם להמשיך או להפסיק לאכול. עלייך לעלות בהדרגה את צריכת המזון שלך, לאזן את המשקל ורק בשלב הבא בהמשך תוכלי לסמוך על תחושת השובע. בברכה מוניקה קרן
15/06/2008 | 16:07 | מאת: חסויה
אני 50.6 על 158 לכמה אני צריכה להעלות? תודה.