ירידה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בן 26 גובה 180 משקל 85 התחלתי לפני חודש וחצי לרוץ כולל הליכה של 8 קילומטר ארבע ,שלוש בשבוע ואני אוכל שתי ארוחות ביום ופירות בין הארוחות מתי אני יראה את השינוי כלומר ירידה במשקל
שלום נתי, אחרי חודש וחצי אתה כבר אמור לראות שינויי במשקל של לפחות 1-2 ק"ג. אם זה לא כך, כדאי לבדוק את התפריט שלך. הפעילות הגופנית היא מבורכת, אך ללא צמצום הקלוריות בתזונה, יקשה עליך לרדת במשקל. בברכה מוניקה קרן