שעה וחצי לארוחה?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/05/2007 | 21:56 | מאת: דנה
לםעמים לוקח לי כשעה,שעה וחצי לאכול ארוחה אחת (אני לועסת לאט+מדברת+עושה הפסקות קלות באמצע ...) האם זה נורמלי או זה איכשהו פוגע?
27/05/2007 | 17:13 | מאת: ADI
דנה, לדעתי זה נורמלי בהחלט. עדי
28/05/2007 | 10:11 | מאת: מוניקה קרן
שלום דנה, לאכול ארוחה במשך שעה וחצי זה פרק זמן מכובד. אם זה מסתדר עם סדר היום שלך ולא מפריע לתפקודך היומיומי, אז אין בעיה. למה התכוונת ב"פוגע"? פוגע במה? בברכה מוניקה קרן
28/05/2007 | 18:26 | מאת: דנה
תודה על התשובות. פוגע מבחינת עיכול האוכל וחילוף החומרים.