בטן נפוחה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/06/2008 | 21:11 | מאת: מיקי
אני בת 60 ויש לי בטן מאד גדולה כמו לאשה בהריון . האם בגיל הזה הבטן לא יורדת ונגזר עלי להיות עם בטן כזו נפוחה או שצריך לבדוק זאת או שצריך דיאטה. מה תשובתך
לקריאה נוספת והעמקה
06/06/2008 | 07:19 | מאת: מוניקה קרן
שלום מיקי, התשובה יכולה להיות קשורה לכל אחת מהסיבות שציינת. אם את סובלת מעודף משקל, אזי הרזיה בהחלט תשפר את המצב. עם הגיל, עקב ריפיון שרירים, הבטן יכולה "לבלוט, ופעילות גופנית תעזור. יש לבדוק את התזונה שלך: האם את סובלת מנפיחות, גזים וכד'? ולפעמים זה יכול לקרות עקב מבנה גוף. פעילות גופנית מומלצת בכל מקרה וכמובן תזונה נכונה. התיעצי עם דיאטנית באופן פרטני להתאמת תפריט. בברכה מוניקה קרן