רוצה לרדת במישקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/06/2008 | 17:59 | מאת: אבי דחוף
אני בן 24 שוקל 108 קילו וגובהי 190 ס"מ הייתי ילד נורא רזה עד לגיל 17 והייתי מיתעמל בנבחרת נוער בעקבות בעיות רפואיות הפסקתי להתאמן ושוב והתחלתי להשמין ופתאום אני רוצה נורא לרדת במישקל ביחוד באיזור הבטן והשוקיים אני מיתעמל במשך שנה כבר וירדתי 5 קילו הייתי במישקל 103 קילו ושוב עליתי ל108 קילו עכשו אני מיתעמל כבר שנה רצוף 3 פעמים בשבוע במכון כושר למשך שעה אני עושה במהלך השעה אימון ארובי,כפיפות בטן , תרגילי חזה , הליכה קצת ,ואופנים .כול פעם משלב משהו אחר . מבחינת תזונה אני אוכל ארוחת בוקר כך סנביץ עם גבינה לבנה או קומפלקס עם יגורוט דל שומן קערה .ותה עם 3-4 עוגיות או פרוסת עוגה פעם בשבוע וארוחת צהריים אוכל ארוחת מלאה כשל 5-6 כפיות של פסטה או אורז ,או תפו"ח אדמה קוסקוס ובתוספת עם זה אני אני אוכל 2 עופות לפעמים עם תופ"א תוספת אני אוהב שתיה ואני שותה ממותקת מאוד ולא אוכל כימעט ירקות אני אוכל הרבה חומוס גם ולחם גם בצהריים ואני אוכל עם בארוחת ביינים סנביץ או פרי או קומפלקס עם מעדן 0אחוז שומן וארוחת ערב לפעמים ירקות חתוכים אם שתיה מוגזת אם סנביץ פסטרמה1.5 אחוז או פעם גבינה 5 אחוז אני בבקשה צריך עזרה כיצד עלי לרדת במישקל באופן מתון ונכון כדי שלא אעלה במישקל חזרה ?? ביחוד לרדת במיהרה באיזור הבטן ושוקיים ?? מה עלי לאוכל ?? ומה לא .? האם מיסגרת האימון נכונה לי ?? ואיך אפשר לרדת במישקל ולשמר את זה לאורך זמן.?
לקריאה נוספת והעמקה
05/06/2008 | 07:04 | מאת: מוניקה קרן
שלום אבי, אתה סובל מעודף משקל וזה מצוין שאתה רוצה לרזות. יחד עם זאת עליך להבין שזה לא יקרה מהר. זהו תהליך, שאורך זמן ודורש שינוי של התזונה, אורח החיים והשקעת עבודה מצדך ואז יעלו הסיכויים שזה ישמר לאורך זמן ארוך. זה נהדר שאתה פעיל גופנית והיתי ממליצה לך להגביר פעילות זו ולעשותה לפחות 4 פעמים בשבוע. מבחינת התזונה יש מספר טעויות שיש לתקן: עליך לאכול הרבה יותר ירקות. להימנע משתייה ממותקת ולעבור למים. אתה אוכל מוצרי חלב ובשר רזים, שזה טוב, אך עליך להפחית מעט כמויות. גם בעניין הקורנפלקס. אני ממליצה לאכול 5-6 ארוחות קטנות במשך היום כדי להפחית את הרעב. על סמך התפריט שציינת, הנה מספר שינויים: א.בוקר: כריך מ-2 פרוסות לחם עם 2 כפות גבינה 5% וירק או כוס קורנפלקס +ככוס חלב ביניים: פרי א.צהריים: רבע עוף או חזה עוף עם 5-6 כפות אורז/קינואה/ פירה/ אפונה וסלט ירקות עם כף שמן זית אחה"צ: פרי עם יוגורט 1.5% או כוס קורנפלקס עם מעדן דיאט א.ערב: 2 פרוסות לחם עם קופסת טונה/ חביתה + 2 כפות קוטג' 5%/ גבינה מלוחה 5% עם סלט ירקות + כף שמן זית א.לילה: ארטיק דיאט בברכה מוניקה קרן
11/06/2008 | 10:04 | מאת: יפיתושית
יש לי עודף משקל של כ- 15 ק"ג ואני מבקשת תפריט דיאטה בבקשה שאפשר לגוון ובלי הרבה הכנה. תודה מראש. אני בת 36.
06/06/2008 | 01:38 | מאת: no diet man
אבי , כדי לרזות קודם כל לא עושים דיאטה. אין דיאטה שתעזור לך,דיאטה רק תחמיר את מצבך ותתסכל אותך יותר. כל הדיאטות נכשלות בטווח הארוך. כדי לרזות צריך להיות קשובים לגוף, צריך ללמוד לזהות את הסיגנלים של הגוף ולספק לו את הדרוש בכמות ובזמן שהוא דורש. הגוף שלך ירזה ובקלות, בלי ספורט ובלי ספירת קלוריות. השאיפה הביולוגית של הגוף היא להיות רזה וקליל ולא שמן ומסורבל, להיות מאוזן. אם אתה רוצה ללמוד את הנושא אתה מוזמן לפורום הרזיה ללא דיאטה". כנס לעמוד 47 בפורום ותקרא את השירשור בין ורד לבין מנהלת הפורום לאה פינטו(פורסם בתאריך 21-22 באוגוסט 2007). זו לא דיאטה מסוג חדש או שיטה חדשה. מדובר בגישה שתפקידה להסביר איך פועל הגוף ואיך להיות קשובים לו וע"י כך לרזות. אתה תגלה הרבה מאוד גילויים מרתקים על עצמך ועל החיים בכלל. אתה תגלה שסוג האוכל לא יקבע אם תרזה או תשמין, שספורט לא קשור להרזיה ושאפשר לאכול כל סוג אוכל, להינות ולרזות בלי מאמץ. מה אתה אומר? מוכן לוותר על הסבל? מוכן לרזות ולהנות? שלח לי מייל אם יש לך שאלות נוספות: [email protected] . כדי להיכנס לפורום אתה יכול להיכנס לאתר WALLA.CO.IL , להקליק על "בריאות" בחלק העליון, להקליק על "תזונה וכושר" בצד ימין, להקליק על "הרזיה ללא דיאטה" בצד שמאל. מקווה שתספיק לקרוא לפני שהנהלת הפורום תמחק את התגובה שלי, קשה להם להתמודד איתי.