שלום שאלה למוניקה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 19 שוקלת 47 1.63 כמה קל' עלי לצרוך? אינני מבצעת שום פעילות גופנית
שלום עינב, את בתת משקל וחיוני שתעלי מעט. עלייך לצרוך ביום לפחות 1650 קלוריות. בברכה מוניקה קרן
אני אוכלת 800 קל' ליום וזה די והותר לא רוצה להשמין