שאלה דחופה D:
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום,אני בת 14 ,שוקלת 49 ו- 1.60.כמה קלוריות אני צריכה לצרוך ביום?
שלום דנה, עלייך לצרוך 1550-1850 קלוריות ליום, תלוי ברמת הפעילות הגופנית. בברכה מוניקה קרן