רציתי להוסיף ..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שאני רוצה להראות טוב חתיכה ורזה כמה אני צריכהללכת
שלום דנית, את בעודף משקל מסוים. ירידה של כ-4 ק"ג תביא אותך למשקל תקין. אם תרצי להמשיך ולרדת ניתן לרדת עוד כמה ק"ג בודדים. חשוב שהדיאטה שלך תהיה מבוססת על אימוץ הרגלי תזונה ואורח חיים בריאים, כך תמשיכי לגבוהה ויחד עם ירידה מתונה במשקל תהיי רזה. בברכה מוניקה קרן