שאללללהה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/05/2008 | 12:06 | מאת: שירי
האם גלידה משמינה ? עם כן,כמה קלוריות זה ?
28/05/2008 | 16:57 | מאת: :]
שלום שירי , האם גלידה משמינה ? תלוי איזו.. יש גלידות שמנת - הסוג המשמין , וגלידות דיאט - הסוג הרצוי.. לכן לא בהכרח גלידה יכולה להיות משמינה.
29/05/2008 | 17:23 | מאת: מוניקה קרן
שלום שירי, גלידת מנת מכילה הרבה קלוריות באופן יחסי, מדובר בכ-220 קלוריות ל-100 גרם. הבעיה היא בד"כ בתוספות לגלידה: שבבי שוקולד בכמות גדולה, נוגט, עוגיות וכד'. ניתן לאכול גלידות מופחתות שומן, המכילות כחצי מכמות הקלוריות או גלידות דיאט שמכילות רק כ-70 קלוריות ל-100 גרם. בברכה מוניקה קרן