שקדים ירוקים???
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב כמה קלוריות יש בשקדים הירוקים אלו עם הקליפה הירוקה יותר נכון??? תודה מראש
שלום אורנה, לשקדים קלויים ולא קלויים ערך קלורי זהה. כ- 590 קלוריות ל- 100 גרם (8 יחידות, הן כ-10 גרם, מכילות כ-50 קלוריות). השקדים ובכלל לאגוזים מכילים חומצת שומן מסוג אומגה 9 כמו הזיתים והאבוקדו . שומן זה קשור להפחתת מחלות לב וכלי דם, יתר לחץ דם , איזון הסוכרת וכו'. בברכה מוניקה קרן