שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/05/2008 | 11:15 | מאת: שיר
אני בת 22, כשאני עובדת ערב,כל האוכל שלי מתערבב,אני מפחדת מאוד להשמין.. אני אוכלת בבוקר,קערת קורנפלקס ציריוס,אחת,כתבתי לך בעבר פה,וגיליתי שהקורנפלקס או החלב,עשה לי נפיחות בבטן,כרגע זה יותר טוב,לאחר מכן,אני אוכלת פרוסה עם קוטג,צהריים,פסטה,סלט חסה,מנות קטנות,ובעבודה,בערב אני אוכלת פסטה קצת,וסלט חסה,ויוגורט.. אני מקפידה על פעילות גופנית,כפיפות בטן,הולכת הרבה,וכו,נישקלתי לפני כמה חודשים,ויצא 74,אמרת שזה אולי קשור למסת שריש,האם אני אוכלת יותר מידי כרגע? פשוט אני אוכלת מנות קטנות,מתמלא מהר,ולאחר מכן שוב מרגישה רעב.
לקריאה נוספת והעמקה
21/05/2008 | 22:10 | מאת: מוניקה קרן
שלום שיר, המציאות היא שקובעת האם את אוכלת יותר ממה שגופך זקוק לו. אם את עולה במשקל, סימן שכן. אם את יציבה במשקל, זה אומר שאת אוכלת בדיוק כמה שצריך. בברכה מוניקה קרן
29/05/2008 | 18:17 | מאת: שיר
אני משתדלת לאכול,ארוחות קטנות,למשל קערת קורנפלקס עם חלב וזהו,פעם נהגתי להוסיף עוד טיפה,ושמתי לב לכך שזה היה עושה לי כאבי בטן,ואפילו נפיחות בבטן,פרוסה עם קוטג אני אוכלת,לפעיים 2 פרוסות ביום,פסטה,צלחת אחת או שתיים,מקפידה על כמות קטנה,כי אני שמתי לב,שאני מתמלאת מהר מאוד,וכעבור כמה זמן שוב,הכיבה ריקה,בערב,אני מקפידה לאכול יוגורט,או סלט...אני הולכת המון,מקדפיה על פעילות גופנית,כפיפות בטן,שכיפות שמיכה פעם ב,בעבר הייתי מידה 42,כרגע אני מידה 38 במכנס,מה אליי לעשות,כדי לשמור על כך,אני כל הזמן מפחדת להשמין.?