מוצרי חלב
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב. מזה זמן רב אני מנסה לחזור למשקל קודם שלי 50 ק"ג (כיום אני שוקלת 66 ק"ג וגובהי 1.60מ'). בדרך כלל אינני אוכל מתוקים (עוגות, עוגיות), אינני אוכלת מאפים (בורקסים ושות'). ומשתדלת מאד לאכול ירקות, פירות, דגים, בשר ומוצרי חלב. לחם, אני לרוב אוכלת שיפון. האם ישנו מצב שמוצרי החלב גורמים לנפיחות ולהשמנה? האם יש צורך להוריד את המוצרים האלה מהתפריט?? תודה.
שלום ליאת, יש הרבה דיעות חלוקות בעניין הזה. לדעתי כן כדאי לשלב מוצרי חלב באחוזים של עד 5% בתפריט. עדי
שלום ליאת, אם יש חוסר סבילות ללאקטוז (סוכר החלב), אזי אכילת מוצרי חלב עלולים לגרום לבעיות עיכול, ג\ים, נפיחות, כאבי בטן, שילשולים או עצירות. כל אלו אינם קשורים להשמנה ו/ או עליה במשקל. בברכה מוניקה קרן
תודה על תגובתכם. אם מוצרי חלב (אני אוכלת עד 5% למעט מדי פעם גבינה צהובה) אינם גורמים להשמנה אלא יותר לנפיחות, גזים.... מה כן גורם להשמנה. יש לציין שאני לא טיפוס אכלן בכלל!! והמנות שלי בהשוואה לאחרים קטנות מאד. אציין שאני לאחר 2 תאונות דרכים והשנה בתקופה רגשית לא קלה. אבל אלה לא גרמו לי לאכול יותר!!!