בבקשה תענו לייי!!!!!!!!!!!!!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/05/2008 | 11:18 | מאת: שירלי
בבוקר אני שוקלת 68 ובערב 70 אני 167 סמ כמה קג אני צריכה להוריד?
18/05/2008 | 13:52 | מאת: adi
שירלי, לדעתי משקלך תקין. אם את רוצה לחטב את הגוף אז בבקשה. עדי
19/05/2008 | 21:02 | מאת: מוניקה קרן
שלום שירלי, הסיבה להבדל בין המשקל בבוקר ובערב היא שבבוקר הקיבה ריקה. במשך היום את אוכלת ושותה ולכן זה שוקל. זה לא אומר שזה גורם להשמנה. אצל מרבית האנשים קיים הבדל בין המשקל של הבוקר לשעות אחה"צ והערב. את במשקל תקין כבר עכשיו. בברכה מוניקה קרן