איזה אימון מתאים?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 15, אני תמיד הייתי ילדה רזה ודקיקה אבל בשנה האחרונה מאז קבלת המחזור אני מתחילה לעלות במשקל ...לא משהו רציני אבל אני עולה די הרבה ואיכשהו יורדת...עם הזמן הצטבר לי שומן בצדדים ומעט ביריכם..וזה בולט איך אני יפטר מהם? איזה התעמלות היית ממליצה לי? אני רוצה להיפטר מזה מהרר...הקיץ בא ואני רוצה ללבוש ביקני..=]]
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שיראל, עם קבלת המחזור הגוף שלך הפך ל"נשי" כלומר צברת מעט שומן בירכיים. חשוב לשמור על תזונה בריאה ופעילות גופנית, כדי למנוע השמנה, אך חבל להכנס למעגלים של עליה וירידה במשקל. פעילות גופנית יומיומית מאוד מומלצת. הליכה יומיומית של שעה, רכיבה על אופניים, ריקוד. בחרי את התחום החביב עלייך או שלבי בין מספר פעילויות. כדאי לך להתיעץ עם מדריך כושר מוסמך לגבי חיטוב האיזורים הרצויים. בברכה מוניקה קרן