עודף משקל?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום שמי ניצן, בת 14.5 מטר 1.64 שוקלת 62.5 רציתי לדעת כמה עלי לשקול/להוריד והאם אני בעודף משקל?
שלום ניצן, אינך בעודף משקל ולכן אינך צריכה לרדת במשקל. יחד עם זאת אף פעם לא מוקדם מדי לשמור על תזונה בריאה ופעילות גופנית על בסיס יומיומי. בברכה מוניקה קרן