ירידה בהיקפים-לא במשקל.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/05/2007 | 11:37 | מאת: מלי
שלום (: רציתי לדעת האם יתכן מצב בו ישנה ירידה בהיקף ( המכנסיים רופפים יותר...) אבל יחד עם זאת אי ירידה במשקל ??( המראה אותו מספר ...)
לקריאה נוספת והעמקה
17/05/2007 | 07:08 | מאת: מוניקה קרן
שלום מלי, בהחלט תיתכן ירידה בהיקפים ללא שינוי במשקל. זה מצב בו נבנתה מסת שריר (כתוצאה מפעילות גופנית) ונאבדה מסת שומן, כלומר הרזייה. אך המשקל אינו מבדיל בין הרקמות, לכן מבחינתו המסה היא זהה ולכן אינו מראה ירידה. תהיי סבלנית, גם המשקל ידביק את הפער. בברכה מוניקה קרן
19/05/2007 | 15:09 | מאת: צביה
עוד חומר מעניין ומועיל בנושא ניתן למצוא באתר טבעלייף http://www.tevalife.com