עליתי 3 ק"ג בחצי שנה האחרונה - איך אוכל להתפטר מהם
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/05/2008 | 09:36 | מאת: חדשה
שלום, לפני כ-5 שנים השלתי ממשקלי (לאחר לידה 2) 18-19 ק"ג."הדיאטה" שעשיתי - מעבר לאורח חיים חדש, אכילה מסודרת של 3 ארוחות עיקריות ו-1 או 2 ביניים.אני מרשה לעצמי בסופי שבוע גם לאכול עוגות (אהבת חיי - המתוקים) אך מגבילה את עצמי בכמות. אם יש ארוע אני יודעת לקזז לפני ואחרי ובד"כ שומרת על איזון.למדתי גם להכין דברים מתוקים ולא משמינים (פילו תפוחים ביתי וכו') ואני מצליחה להסתפק בהם ואף נהנית. אני בת 34 שוקלת כיום 55 גובהי 1.64. עד לפני חצי שנה הייתי במשקל אידיאלי ונראיתי מצויין - 52 ק"ג. זה נשמע אולי הזוי - אבל אלו 3 ק"ג שמשנים אצלי הכל - יש לי אפילו 2 זוגות ג'ינס אהובים שלא עולים עליי מאז העליה במשקל. אציין שאני מתאמנת בקביעות מאז ה"דיאטה". עד לפני כשנה - בחוג עיצוב גוף פעמיים בשבוע שעה וחצי כל פעם, ומזה כחצי שנה בחוג משולב של ספינינג, פילאטיס ועיצוב - גם 3 שעות שבועיות. ייתכן שזה מה שגרם לי לעלות - ואני אף מרגישה פחות מחוטבת. מרגישה שהחוג הקודם היטיב עימי יותר. יש מצב שאני שוקלת לחזור לחוג הקודם בעתיד. התפריט שלי די קבוע - בוקר: 2 לחם קל מריחת גבינה לבנה 3% או יוגורט נקי 0% עם 3 כפות קוואקר. צהריים - ירקות מאודים עם חזה עוף או חתיכת עוף - נטול שמן + סלט ענק עם 1 כף שמן. ביניים - פרי ו- 4 ביסקוויטים ביתיים יבשים דלים בשומן טיפה מתוקים. ערב - יוגורט וקוואקר או דייסת קוואקר על בסיס מים וקינמון או סלט עם 2 לחם קל וגבינה. במשך היום עוד 2 פירות ואולי קרטיב לייט. לא אוכלת כמעט בשר אדום, בקושי שותה נוזלים למעט קפה שחור נטול סוכר בבוקר ואולי מי נענע בצהריים או בערב. קשה לי מאוד להיפטר מה-3 ק"ג האלו ואני לא יודעת מאיפה ולמה הם הגיעו. אשמח לקבל את חוות דעתך ועצה שתעזור לי באילו אמצעים עליי לנקוט כדי להצליח.
לקריאה נוספת והעמקה
12/05/2008 | 11:35 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, קודם כל ברור לך שגם עכשיו את במשקל מצוין ורזה, נראה לי שהשינוי במשקל נובע משינוי אופי הפעילות הגופנית, ואולי באמת כדאי לשקול לחזור לפעילות הקודמת. מבחינת התפריט אין לי המלצות מיוחדות לשינוי, פרט להמלצה קריטית בנגע לשתייה. את פעילה גופנית, וגם אם לא, את בנאדם, מה שאומר שלפחות 65% מגופך הוא מים. עלייך לשתות לפחות 10 כוסות מים ליום (בנוסף לקפה שאת שותה). בברכה מוניקה קרן