שאלה..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום שמי שרה ..אני בת 15 וחצי הגובה שלי הוא 1.72 ואני שוקלת 58 הרופאה בביצפר אמרה לי שאני במשקל תקין אבל אני צריכה לעלות עוד קצת.. אבל אני מרגישה שמנמנה ולא נוח לי ככה .. התחלתי לעשות כפיפות בטן ושמור קצת באוכל אבל אני לא יודעת עם זה עזר לי.. הייתי רוצה שתביא לי תפריט בבקשה שאני אוכל להוריד לפחות 5-6 קילו.. [אגב אני צמחונית]! בתודה שרה .(=
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרה, אחות ביה"ס צודקת. את במשקל מצוין. אין שום סיבה לרזות. בברכה מוניקה קרן