השמנה בטנית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/05/2008 | 19:46 | מאת: אילה
אני בת 32 ושמנה רק בבטן השמנה בטנית אוכלת מאוזן שותה רק מים פעילה גופנית הליכה פעמיים בשבוע פעילות גופנית מתונה בת 20 דקות ועדין לא מצליחה להוריד בבטן ממה זה נובע ומה עושים
לקריאה נוספת והעמקה
10/05/2008 | 21:25 | מאת: טושה
צריך לעשות פעילות גופנית כ-4 שעות בשבוע ובקשר לבטן.. כפיפות בטן יחטבו ויחזקו את הבטן ועם הזמן יתנו לה מראה שטוח יותר..
11/05/2008 | 02:58 | מאת: עיצה טובה
היא מעולה, יש שמה תרגילים שמשטחים את הבטן, שווה לנסות, נראה לי שיש באינטרנט מידע על התרגילים, אם לא תמצאי תחפשי את הספר שלה, יש לי אותו בבית וזה ממש אוצר!
04/06/2008 | 20:17 | מאת: אילה
נורא שמחתי לקרוא את הודעתך אשמח מאד אם תוכלי לשלוח לי בדואר או במייל את החוברת להרזיה מה שרשמת כתובתי אילה דיבקר רחוב המגינים 10 דירה 14 נהריה 22448 או במייל [email protected]
12/05/2008 | 11:20 | מאת: מוניקה קרן
שלום אילה, אני מבינה את תסכולך, אך אם את רזה, אז נראה שזה עניין של מבנה גוף. אני ממליצה לך לעשות יותר פעילות גופנית. התיעצי עם מדריך כושר. שלבי בין פעילות אירובית לחיטוב, לפחות 3-4 פעמים בשבוע, לשמך 40 דקות לפחות. אופציה קיצונית יותר היא כירורגית. בברכה מוניקה קרן