ריפלקס
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/05/2008 | 20:41 | מאת: דורית
שלום לאחרונה (5 חודשים) ירדתי במשקל 20 קג(דיאטה), אני סובלת מאולקוס, בימים האחרונים אני סובלת מתופעה של קשיי בליעה בוושט. נאמר לי בבדיקה רפואית שזה כנראה ריפלקס , הרופאה אמרה לי שזאת תופעה ידועה כשיש ירידה במשקל. האם מוכרת לכם התופעה? ארצה לשמוע יותר תודה
לקריאה נוספת והעמקה
12/05/2008 | 11:24 | מאת: מוניקה קרן
שלום דורית, אני מכירה קשר הפוך. כאשר יש בעיות בוושט, בעיות בליעה או ריפלוקס, מן הסתם אוכלים פחות, ותהיה ירידה במשקל. בברכה מוניקה קרן