כמה קלוריות צריך שיהיה בדיאטת הרזייה?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/05/2008 | 10:18 | מאת: יעל
שלום, ברור לי שכמות הקלוריות בדיאטה שמטרתההרזייה משתנה כפונקציה של משקל, גיל ומצב גופני. אבל מה הטווח הסביר? בתודה מראש, יעל
לקריאה נוספת והעמקה
10/05/2008 | 18:12 | מאת: מוניקה קרן
שלום יעל, לא ניתן לענות על השאלה הזו ללא הנתונים שציינת. דיאטת הרזייה עבור אחד יכולה להיות דיאטת השמנה עבור האחר. בברכה מוניקה קרן