בת 34 גובה 168 משקל 56 ,התחלתי אטקינס לפניי שבועי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מתחילה בסופי השבוע שאז אני נכנסת להתקפי מתוקים ומעלה בחזרה עד יום ראשון את הכל מה לעשות??.
לקריאה נוספת והעמקה
דיאטת אטקינס היא ללא פחמימות ואין ספק שגופך מאותת לך לזה לא מתאים. את מונעת מעצמך פחמימות במשך השבוע ובסוף השבוע את מאבדת שליטה ואוכלת פחמימות לרוב. כדאי לעבור לתפריט מאוזן הכולל את כל רכיבי התזונה ובמקביל לבדוק מה גורם לך לאיבוד השליטה הקיצוני בסוף השבוע מבחינה מחשבתית והלך הרוח. בברכה מוניקה קרן