למוניקה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
פעם קודמת עזרת לי מאוד,רציתי לשאול,מה אפשר לאכול בפסח,במקום קורנפלקס,לחם,ופסטה??
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שיר, פסח הוא חג קשה. אוכלים מצות, שאינן משביעות כמו לחם, אך מכילות יותר קלוריות. וכל המאכלים מכילים הרבה שמן, קוקוס, אגוזים וביצים = המון קלוריות. התחליף ללחם הוא מצה, רצוי מצה קלה, כי מכילה פחות קלוריות ויש תוספת של סיבים תזונתיים שמסייעים לשובע מוגבר. אפשר גם פריכיות אורז, אם את אוכלת אורז בפסח. התחליף של הפסטה הוא תפוחי אדמה או אורז. ותיאלצי להסתדר ללא קורנפלקס במשך שבוע, אלא אם אכן תאכלי פצפוצי אורז. בברכה מוניקה קרן